З метою інформатизації міжнародного проектуTEMPUS N530417-Tempus-1-2-12-1DE (INOVEST) «Східне партнерство в педагогічних інноваціях в інклюзивній освіті» 27 березня 2015 року в Національному педагогічному університеті імені М.П.Драгоманова відбулась науково-практична конференція «Педагогічні інновації в інклюзивній освіті».
Під час пленарного засідання командою проекту були розглянуті питання інклюзивного навчання як фактору сталого розвитку системи освіти (проф. Ісаєнко В.М.); особливості контролю, моніторингу на оцінки (евалюації) навчального процесу в умовах інклюзії (Здрагат С.Г.). Координатор проекту INOVESTв НПУ і мені М.П.Драгоманова проф. Дікова-Фаворська О.М. представила авторську модель інклюзивної освіти, яка дозволяє розширити ресурсні можливості для інтеграції.
В науковій дискусії проф. Євтух В.Б. наголосив на розумінні моделі контекстного навчання, що, безумовно, відповідає вимогам сучасної освіти. Можливості посилення інклюзивної освіти інформаційним забезпеченням були розкриті в доповіді проф. Яшанова С.М.
Логічним продовженням теоретичної частини конференції було відкриття спеціалізованих лабораторій, які НПУ імені М.П. Драгоманова отримав в рамках реалізації проекту INOVEST за кошти Європейського Союзу.
Чернецький І.С., канд. пед. наук, провів майстер клас з демонстрацією можливостей нового обладнання, яке дозволяє психолого-біологічній лабораторії (на базі Інституту перепідготовки та підвищення кваліфікації) не тільки проводити лабораторні занятті та наукові досліди, але й визначати стан здоров’я студентів. В другій лабораторії – фізико-математичній ( на базі Інституту інформатики та фізико-математичного інституту) були проведені лабораторні заняття з фізики для студентів, аспірантів та науковців.
В роботі конференції взяли участь проректор з наукової роботи доктор фізико-математичних наук, проф. Торбін І.М., директор Національного Темпус/ Еразмус+ Офісу в Україні Шитікова С.П, проректор з міжнародної діяльності канд. іст. наук Лавриненко В.Г, аспіранти, студенти НПУ імені М.П.Драгоманова.