Uncategorised
- Деталі
- Перегляди: 4466
У зв’язку із загостренням суспільно-політичної ситуації в м. Києві та перебоями в роботі транспорту, що ускладнює приїзд викладачів, співробітників, студентів до навчальних корпусів, ректорат вносить зміни до загальної організації навчального процесу в університеті. Навчальний процес з 19 лютого 2014 року буде здійснюватися переважно за дистанційною формою з акцентом на самостійну роботу студентів.
Відсутність на заняттях студентів, які з об’єктивних причин не змогли прибути до університету, буде розглядатися як пропуск з поважних причин. Для таких студентів деканати організують додаткові консультації за окремим графіком.
Жінкам-викладачам і співробітницям університету передбачено скорочений робочий день. У зв’язку з обмеженнями в роботі дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів столиці жінкам, що мають дітей дошкільного і молодшого шкільного віку, дозволено залишитися вдома для догляду за ними і здійснювати роботу по можливості в дистанційному режимі.
Додаємо відповідне розпорядження ректора.
Детальніше: Шановні студенти, викладачі і співробітники університету!
- Деталі
- Перегляди: 4102
З метою запобігти повторенню подібної ситуації в університеті студентська громада схиляється до створення Народної дружини. На сьогодні вже передбачено чергування викладачів і студентів у навчальних корпусах і гуртожитках. Посилено пропускний режим до корпусів, а відвідування навчальних будівель і гуртожитків сторонніми особами здійснюється тільки через бюро пропусків університету, або з дозволу коменданта гуртожитку.
Ми просимо усіх драгоманівців з розумінням поставитися до запобіжних заходів, потурбуватися про власну безпеку й безпеку колег та друзів. Просимо також дотримуватися статутного регламенту роботи університету та норм діючого законодавства.
Кілька місяців тому мали місце випадки блокування дверей головного корпусу членами деяких студентських організацій. Але шляхом діалогу й взаєморозуміння нам вдалося дійти згоди, мирно врегулювати конфліктну ситуацію та забезпечити спокійне функціонування університету і стабільність навчального процесу. Усі ми в першу чергу турбуємося про власне життя й здоров’я, безпеку своїх друзів. На це покладаємо усі сили.
Останнім часом у соціальних мережах з’являються провокаційні заяви про, начебто переслідування деяких студентів, зокрема в період екзаменаційної сесії. Драгоманівське студентство спростовує усі ці повідомлення. Наш університет був, є і буде закладом високої науки й освіти, духовності і культури, законності і порядку. А центром у ньому є студенти, заради яких і завдяки яким функціонує університет. Єдиним критерієм оцінки знань студента в Драгоманівському виші є лише рівень і якість цих знань. Тому, шановні студенти, просимо вас з розумінням поставитись до високих вимог викладачів, бо лише завдяки цьому досягається й висока якість освітнього процесу.
Усі ми навчаємося і працюємо у відповідності зі Статутом університету, затвердженим Планом його соціально-економічного розвитку і Колективним договором. Будь-яке рішення завжди приймається колективно й обов’язково з урахуванням позиції студентства. Ми пишаємося тим, що за рейтингом популярності наш виш сьогодні тримається в п’ятірці лідерів після таких знаменитих навчальних закладів як Київський університет імені Т. Шевченка, Харківський університет імені В. Каразіна, «Київська політехніка» та інших.
Честь університету – це честь кожного співробітника, викладача і студента. Тому ми закликаємо усіх драгоманівців укріплювати й розвивати авторитет своєї альма матер в Україні і на європейському освітньому просторі.
Студентська Рада НПУ імені М. П. Драгоманова
- Деталі
- Перегляди: 5008
Інститут перепідготовки та підвищення кваліфікації
запрошує 25 квітня 2015 року на
День відкритих дверей!
Захід розпочинається о 10.00 в аудиторії 105а
Запрошуємо майбутніх слухачів, студентів, випускників шкіл і коледжів
та всіх бажаючих ознайомитися з Інститутом, його напрямками діяльності, освітніми програмами та умовами навчання.
- Деталі
- Перегляди: 6133
Уважаемые коллеги !
Приглашаем вас принять участие в работе Второй Международной научно - практической конференции «Актуальные проблемы международного последипломного образования : состояние и перспективы развития» , которая состоится 3 апреля 2014 года в Институте переподготовки и повышения квалификации НПУ имени М.П. Драгоманова при содействии ОО « Ассоциация международного образования , науки и культуры».
Цель конференции - обсуждение современных вопросов в сфере международного последипломного образования и определение путей их решения .
Предполагается обсуждение следующих вопросов:
1 ) Роль и место Украины на мировом рынке образовательных услуг.
2 ) Формирование стратегии интернационализации международного последипломного образования Украины .
3 ) Совершенствование нормативно -правовой базы, регламентирующей организацию набора на обучение иностранцев и лиц без гражданства на различные формы международного последипломного образования Украины ;
4 ) Повышение квалификации специалистов международных служб вузов Украины , преподавателей , работающих с иностранцами и субъектов хозяйствования , которые предоставляют услуги по набору иностранцев на обучение ;
5) Создание консорциума международного последипломного образования высших учебных заведений Украины и зарубежных стран который отработает Совместную программу для получения диплома / сертификата стран , осуществляющих совместное обучение .
К участию в конференции приглашаются ученые , преподаватели , специалисты других отраслей и представители международных служб вузов Украины , касающихся заявленной проблематике. Запланировано участие ведущих специалистов министерств и ведомств , Торгово - промышленной палаты Украины , других международных организаций , а также субъектов хозяйствования (резидентов и нерезидентов ) , которые предоставляют посреднические услуги по набору иностранцев на последипломное обучение в высших учебных заведениях Украины .
Участники конференции получат Сертификат об участии в научно - практической конференции «Актуальные проблемы международного последипломного образования : состояние и перспективы развития».
Конференция состоится по адресу : 01601 , г. Киев , ул . Пирогова , 9 , Институт переподготовки и повышения квалификации Национального педагогического университета имени М.П. Драгоманова.
Заявку на участие в конференции (до 11 марта 2014 ) присылать на e - mail : Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. (с пометкой в теме письма « konferetsiya » )
Контактный телефон - ( 044 ) 235-47-66 (кафедра образования взрослых , ИППК , контактное лицо Кашина Анна Сергеевна)
Порядок работы конференции
03.04.2014
9.00-10.00 - регистрация участников конференции ;
10.00-13.00 - пленарное заседание ;
13.00-13.40 - обеденный перерыв ;
13.40-17.00 - круглый стол ( Актуальные проблемы международного последипломного образования )
Заявка на участие
Во Второй Международной научно - практической конференции «Актуальные проблемы международного последипломного образования : состояние и перспективы развития»
Фамилия , имя , отчество ;
Место работы (учебы ) укажите , пожалуйста , полное название учебного заведения ;
должность;
Адрес ( электронная и почтовая ) ;
Контактные телефоны;
Условия участия (очная , дистанционная) ;
Планирую ( подчеркнуть )
- Приезд и личное участие ;
- Предоставление только доклада;
Необходимость использования технических средств ( подчеркнуть ) ;
- Персональный компьютер;
- Мультимедийный проектор ;
- Видеомагнитофон ;
Условия проживания: общежитие, гостиница (необходимое подчеркнуть )
подпись ;
Инициалы , фамилия
- Деталі
- Перегляди: 4293
Шановні колеги!
Запрошуємо вас взяти участь у роботі Другої Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми міжнародної післядипломної освіти: стан та перспективи розвитку», яка відбудеться 3 квітня 2014 року в Інституті перепідготовки та підвищення кваліфікації НПУ імені М.П. Драгоманова за сприянням ГО «Асоціація міжнародної освіти, науки і культури».