ОГОЛОШУЄМО НАБІР

НА КУРСИ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ СУЧАСНОГО УПРАВЛІНЦЯ

Початок занять по мірі формування групи

Орієнтовний початок занять: 12, 19, 26 квітня 2021

  17,24 травня 2021

Навчально-науковий інститут неперервної освіти Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова запрошує державних службовці, посади яких віднесено до категорій посад «Б» та «В» і посадових осіб місцевого самоврядування, посади яких віднесено до першої – четвертої категорії посад, а також керівників (менеджерів) підприємств і установ різних форм власності на навчання за програмами, акредитованими Національним агентством України з питань державної служби.

Програми орієнтовані на розв’язання актуальних проблем публічного, регіонального та організаційного управління. Забезпечують набуття практичних навичок, які сприяють розвитку управлінських компетентностей досвідчених керівників та формуванню ефективної інструментальної бази для управлінського досвіду керівників-початківців.

Розробники програм – провідні науково-педагогічні працівники Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова, які мають вагомі наукові здобутки та сучасний практичний досвід в галузі публічного управління, керування організаціями різних форм власності.

Навчання гнучке: організовується у зручний для слухачів час, як у дистанційній формі на Веб - платформі GoogleMeet, так і аудиторно (відповідно до епідеміологічної ситуації).

Уci слухачі курсів підвищення кваліфікацій отримають сертифікат про підвищення кваліфікації Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова із зазначенням кількості годин (кредитів ЄKTC).

ПРОГРАМИ, ЗА ЯКИМИ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ НАВЧАННЯ:

«УПРАВЛІННЯ ФІНАНСАМИ»,обсягпрограми2 кредитиЄKTC(60год.),тривалістьпрограми —30днів6тижнів. Вартість навчання — 1500 гр.

«ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ»,обсягпрограми0,5 кредиту ЄKTC (l5 год.), тривалість програми — 10 робочих днів, 2 тижня. Вартість навчання — 500 гр.

«КОМУНІКАЦІЇ ТА ВЗАЄМОДІЇ»,обсягпрограми— 0,5кредитуЄKTC(15год.),тривалістьпрограми10робочихднів,2тижня.Вартість навчання — 500 гр.

«ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ», обсяг програми — 0,5 кредиту ЄKTC (15 год.), тривалість програми — 10 робочих днів, 2 тижні. Вартість навчання — 500 гр.

«ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА»,обсягпрограми0,5 кредиту ЄKTC (15 год.), тривалість програми — 10 робочих днів, 2 тижня. Вартість навчання — 500 гр.

«СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ТА ПЛАНУВАННЯ», обсяг програми — 0,5 кредити ЄKTC (15 год.), тривалість пpoграми — 10 робочих днів, 2 тижні. Вартість навчання — 500 гр.

«УПРАВЛІННЯ ЗМІНАМИ»,обсягпрограми0,5 кредиту ЄKTC (15 год.), тривалість програми — 10 робочих днів, 2 тижні. Вартість навчання — 500 гр.

Для зарахування на навчання необхідно:

заповнити online-заявку на сайті http: //www.ino.npu.edu.ua Навчально-наукового інституту неперервної освіти Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова;

здійснити оплатуза навчання за такими банківськими реквізитами:

Призначення платежу: ННІНО, підвищення кваліфікації (П.І.П. слухача)

Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

01030, м. Київ, вул. Пирогова, 9

Рахунок отримувача UA348201720313291001201013601

Назва установи банку: ДКСУ

Код отримувача 02125295

 – надіслати відскановану (сфотографовану) квитанцію про оплату за навчання (назва файлу має бути підписана відповідно до прізвища та ініціалів слухача курсів та має містити слово «Квитанція» (наприклад, Іваненко О.С._Квитанція) за адресою:This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

або на тел. +380989274848 viber

Контакти:м. Київ, вул. Пирогова, 9, ауд. 105 (станція метро Університет»)

Сайт: www.ino.npu.edu.ua

E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

тел. +380442393097 +380442882558, +380989274848

Ми завжди раді сприяти Вашому

професійному зростанню!

   

Контакти  

 

Дирекція

+38(098)927-48-48
+38(044)235-95-89

Приймальна комісія

+38(098)927-48-48
+38(044)230-92-87

 

nnippk@npu.edu.ua

   
© Навчально-науковий інститут неперервної освіти