Запрошуємо всіх бажаючих на навчальну програму «Референт. Помічник керівника» ( 1,5 міс.)
Повідомляємо, що референт – це особа, яка забезпечує органiзацiйний, експертно-консультативний, iнформативний та координативний супровiд управлiнської, наукової та iншої дiяльностi керiвника, адмiнiстрацi або окремої посадової особи з метою забезпечення їхньої управлінської діяльності.
Професія референта визначена у Класифікатора професій ДК 003:2010 (в редакції 2019 р.) – 3436.1 Референт. Помічник керівника підприємства (установи, організації)
Контактний телефон: (044) 234-77-47
Основним завданнями програми є набуття компетентностей щодо принципів організації роботи референта та формування необхідних для референта комплексу знань та умінь щодо забезпечення ефективної діяльності керівника організації на основі сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.
У процесі навчання надання знань і умінь щодо:
– технологій управління організацією, прийняття різних видів управлінських рішень;
– системного і креативного мислення;
– основних положень теорії й практики референтської діяльності (планувальної, організаційної, інформаційної, аналітичної, спічрайтерської діяльності);
– принципів організації робочих нарад, ділових поїздок та інших комунікаційних заходів;
– правил ведення ділових бесід і телефонних переговорів;
• основ професійної ділової етики, сетикету, мовленнєвої комунікації, ділового протоколу;
• виконання основних видів робіт у сфері документаційного, інформаційного та аналітичного забезпечення управлінської діяльності на основі сучасних інформаційно-комунікаційних технологій;
– пошуку, зберігання, систематизування, опрацювання інформації різних видів, необхідної для реалізації керівником його управлінських функції;
– раціональної організації робочого місце референта та керівника організації відповідно до можливостей сучасних інформаційних технологій.
Курс має три навчальні модулі («Загальні питання управління», «Основи референтської діяльності», «Інформаційні технології в референтській діяльності») і розрахований на шість тижнів (півтора місяці).
НАВЧАЛЬНО – ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН 3 КУРСУ
(напрям або галузь знань) «Управління та адміністрування»
напрям підготовки (спеціальності) «Менеджмент»
навчальна програма «Референт. Помічник керівника» ( 1,5 міс.)
Спеціальність відповідно до Класифікатора професій
ДК 003:2010 – 3436.1 Референт. Помічник керівника підприємства (установи, організації)
№ п/п |
Змістовні модулі |
Кількість годин |
||||
Всього: |
З них: |
|||||
Аудиторні |
В т.ч. |
|||||
Лекції |
Практичні заняття |
Самостійна робота |
||||
1. |
Модуль 1. Загальні питання управління |
56 |
56 |
36 |
20 |
|
1.1 |
Загальна теорія управління |
12 |
8 |
4 |
||
1.2 |
Теорія організації |
12 |
8 |
4 |
||
1.3 |
Прийняття управлінських рішень |
12 |
8 |
4 |
||
1.4 |
Системне мислення |
10 |
6 |
4 |
||
1.5. |
Психологія управління |
10 |
6 |
4 |
||
2. |
Модуль 2. Референтська діяльнісить |
102 |
102 |
44 |
58 |
|
2.1 |
Науково-практичні підходи до референтської діяльності. Референт в системі управління.Психологія референтської діяльності. |
16 |
10 |
6 |
||
2.2 |
Організаційна діяльність референта. Організація праці кервника. Тайм-менеджмент. |
18 |
6 |
12 |
||
2.3. |
Комунікаційна діяльність референта. Ділові комукнікації. Ділові переговори. Діловий етикет. PR-технології. Робота з засобами масової інформації. Організація Web-комунікацій |
22 |
10 |
12 |
||
2.4. |
Інформаційна та аналітична діяльність референта. Управлінська аналітика. Підготовка ділових документів. Основи аналізу текстів. Стилістика ділового тексту. |
22 |
10 |
12 |
||
2.5. |
Спічрайтерство |
12 |
4 |
8 |
||
2.6. |
Організація роботи в соціальних мережах |
12 |
4 |
8 |
||
3. |
Інформаційні технології в референтській діяльності |
80 |
80 |
14 |
66 |
|
3.1 |
Організація ефективного документообігу з використанням табличного процесора MSWord |
20 |
2 |
18 |
||
3.2 |
Опрацювання табличних даних засобами електронних таблицьMS Excel |
20 |
4 |
16 |
||
3.3 |
Створення мультимедійних та інтерактивних презентацій. |
18 |
4 |
14 |
||
3.4 |
Візуалізація даних. Технології опрацювання графічної інформації |
14 |
2 |
12 |
||
3.5. |
Використання хмарних технологій для спільної роботи з документами |
8 |
2 |
6 |
||
4. |
Комплексний випускний залік |
|
2 |
|
|
|
ВСЬОГО: |
240 |
240 |
94 |
144 |
|