Одно- та дводенні тренінги з підвищення кваліфікації
Запрошуються бажаючі прийняти участь в одно- та дводенних тренінгах з підвищення кваліфікації для вчителів у рамках Міжнародної науково-практичної конференції з інтернет підтримкою «Актуальні проблеми неперервної освіти в інформаційному суспільстві»
Оголошення про перенесення занять
Тренінг «Інформаційні технології в адмініструванні освітнього процесу» з використанням електронних журналів та щоденників з подальшим безкоштовним використанням
ННІНО НПУ імені М.П. Драгоманова успішно провів 25-28 лютого тренінг «Інформаційні технології в адмініструванні освітнього процесу» з використанням платформи Атомс (https://atoms.ua) для вчителів спеціалізованої школи номер 64 Солом’янського району м. Києва.
Дякуємо викладачу О.О.Дячуку за плідну роботу!
До нових зустрічей!
Випуск групи КСВ-4.20
Сьогодні, в передсвятковий день, ННІНО випустив слухачів групи КСВ-4.20, які навчалися на курсах підвищення кваліфікації вчителів початкових класів.
Дякуємо за співпрацю і бажаємо успіхів!
Запрошення на тренінги-підвищення кваліфікації
Запрошуємо вчителів ЗЗСО та керівників закладів освіти на тренінг - підвищення кваліфікації, обсягом 15 год. за наступною тематикою:
1. «Технології управління закладами освіти» (15 год.)
2. «Формування громадянської компетентності» (15 год.)
3. «Формування фінансової культури» (15 год.)
4. «Аналітична компетентність керівника закладу освіти» (15 год.)
5. «Аналітика в прийнятті стратегічних управлінських рішень» (15 год.)
6. «Організація та управління електронним документообігом в закладі освіти» (15 год.)
7. «Аналітика кадрового потенціалу закладу освіти» (15 год.)
8. «Інформаційне середовище навчальної дисципліни» (15 год.)
9. «Інформаційна інфраструктура закладу освіти» (15 год.)
За довідками звертатися за тел. (098) 927-48-48, (044) 288-25-58.
Тренінг-підвищення кваліфікації за програмою: "Розвиток професійної компететності вчителів нової української школи (НУШ)"

Навчально-тематичний план
№ |
Модулі/теми |
К-сть годин |
|
Модуль 1. Система навчання в Новій українській школі |
18 |
1.1 |
Нормативно-правові аспекти розвитку освіти 1. Закон України «Про освіту» 2. Концепція Нової української школи 3. Виокремлення компетентностей педагога НУШ |
2 |
1.2 |
Компетентнісний підхід в освіті 1. Поняття про «компетентність» учня та педагога 2. Етапи формування компетентності 3. Оцінювання рівня сформованості компетентності учня та педагога: формування критеріїв, показників та рівнів |
4 |
1.3 |
Особливості роботи в інклюзивному середовищі |
4 |
1.4 |
Моніторинг якості в закладах освіти 1. Основні завдання системи моніторингу в закладі освіти 2. Прийняття управлінських рішень на основі моніторингових досліджень в освіті 3. Структура систем забезпечення якості освіти: розроблення та адаптація для свого закладу освіти 4. Створення нормативної бази та методичного забезпечення для функціонування системи забезпечення якості освіти |
6 |
1.5. |
Освітній простір закладу освіти у хмарних та дистанційних середовищах 1. Поняття про «інформаційний освітній простір закладу освіти» (ІОС ЗО) 2. Аналіз середовищ для побудови ІОС ЗО 3. Побудова моделі ІОС свого ЗО 4. Реєстрація та адміністрування ІОС ЗО 5. Реєстрація та розподіл ролей учасників освітнього процесу в ІОС ЗО |
6 |
|
Модуль 2. Удосконалення предметної підготовки учителя |
8 |
2.1 |
Створення цифрового освітнього контенту з предмету 1. Поняття про «цифровий освітній контент», його розміщення в ІОС ЗО 2. Створення інфографіки та відеоконтенту 3. Створення презентацій з елементами скрайбінгу 4. Створення інтерактивних дидактичних ігор |
6 |
2.2 |
Організація контрольно-оцінювальної діяльності з використанням тестових технологій 1. Поняття «тест», «тестове завдання», «тестування» 2. Створення матриці компетентнісного тесту 3. Створення тестових завдань 4. Формування та впровадження тестів у ІОС ЗО |
2 |
РАЗОМ |
30 |
Навчально-тематичний план
№ |
Модулі/теми |
К-сть годин |
|
|
Модуль 1. Система навчання в Новій українській школі |
18 |
|
1.1 |
Нормативно-правові аспекти розвитку освіти 1. Закон України «Про освіту» 2. Концепція Нової української школи 3. Виокремлення компетентностей педагога НУШ |
2 |
|
1.2 |
Компетентнісний підхід в освіті 1. Поняття про «компетентність» учня та педагога 2. Етапи формування компетентності 3. Оцінювання рівня сформованості компетентності учня та педагога: формування критеріїв, показників та рівнів |
4 |
|
1.3 |
Особливості роботи в інклюзивному середовищі |
4 |
|
1.4 |
Моніторинг якості в закладах освіти 1. Основні завдання системи моніторингу в закладі освіти 2. Прийняття управлінських рішень на основі моніторингових досліджень в освіті 3. Структура систем забезпечення якості освіти: розроблення та адаптація для свого закладу освіти 4. Створення нормативної бази та методичного забезпечення для функціонування системи забезпечення якості освіти |
6 |
|
1.5. |
Освітній простір закладу освіти у хмарних та дистанційних середовищах 1. Поняття про «інформаційний освітній простір закладу освіти» (ІОС ЗО) 2. Аналіз середовищ для побудови ІОС ЗО 3. Побудова моделі ІОС свого ЗО 4. Реєстрація та адміністрування ІОС ЗО 5. Реєстрація та розподіл ролей учасників освітнього процесу в ІОС ЗО |
6 |
|
|
Модуль 2. Удосконалення предметної підготовки учителя |
8 |
|
2.1 |
Створення цифрового освітнього контенту з предмету 1. Поняття про «цифровий освітній контент», його розміщення в ІОС ЗО 2. Створення інфографіки та відеоконтенту 3. Створення презентацій з елементами скрайбінгу 4. Створення інтерактивних дидактичних ігор |
6 |
|
2.2 |
Організація контрольно-оцінювальної діяльності з використанням тестових технологій 1. Поняття «тест», «тестове завдання», «тестування» 2. Створення матриці компетентнісного тесту 3. Створення тестових завдань 4. Формування та впровадження тестів у ІОС ЗО |
2 |
|
РАЗОМ |
30 |
Випуск групи вчителів за програмою курсів «Підвищення кваліфікації вчителів мистецтва, географії , хімії , біології, основ здоров'я»
Сьогодні, 21 лютого, ННІНО випустив групу вчителів, які підвищували кваліфікацію за програмою «Підвищення кваліфікації вчителів мистецтва, географії , хімії , біології, основ здоров'я».
Вітаємо слухачів з успішним завершенням навчальної програми та видачею свідоцтв!
До нових зустрічей!
Випуск слухачів курсу «Діловодство з курсом англійської мови»
В цей чудовий святковий день закоханих у нас чудова новина! Після 2,5 місяців інтенсивного навчання за програмою «Діловодство з курсом англійської мови» ми випустили слухачів, направлених Київським міським центром зайнятості.
Вітаємо з успішним завершенням курсу!
До нових зустрічей!
Випуск групи КСВ-2.20
